بهداشتی

پستانک تغذیه چیست؟ کمک به کشف طعم‌های جدید !

در تغذیه کودک دلبندتان با میوه و سبزیجات تازه، مشکل دارید؟ و به دنبال راهی هستید که کودکتان بتواند مواد مغذی و ویتامین ها را از میوه و سبزیجات جذب کند ، البته بدون خطر خفگی؟
آیا به همراه کودکتان مجبور به انتظار در مطب دکتر هستید و کودکتان بی قراری می‌کند؟ یا اینکه برای انجام واکسیناسیون کودکتان به دنبال راهی برای پرت کردن حواسش هستید؟
و البته زمان‌هایی هم هست که کودک دلبنتان باید برای شیر دادن به او و یا آماده کردن شیرخشکش صبر کند؟ استفاده از پستانک تغذیه، مشکل را حل می‌کند.
این پستانک های میوه خوری کاربردی ، علاوه بر سرگرم کردن کودک او را با طعم میوه‌های مختلف نیز آشنا می کند و فواید بی شمار یک عصاره میوه را به سلامت کودک هدیه می دهد.
پستانک تغذیه برای کودکانی طراحی شده است که به تازگی تغذیه با غذاهای کمکی را شروع کرده‌اند.
این محصول شگفت انگیز دارای یک فیلتر از جنس سیلیکون فودگرید است که کاملا فاقد بیسفنول آ (BPA) و سایر مواد شیمیایی مضر می باشد تا با خیال راحت بتوانید این محصول را با کودک دلبندتان آشنا کنید.
پستانک تغذیه دارای دسته نگهدارنده می باشد که کودکتان به راحتی می تواند آن را در دستان کوچک خود نگه دارد.
فیلتر سیلیکونی این محصول مناسب ساختار فک و دهان کودک طراحی شده است تا مکیدن آن به فرم دندان‌هایی که به زودی رشد خواهند کرد، آسیبی وارد نکند.
با داشتن یک درپوش براحتی می توان پستانک تغذیه را از تمام آلودگی های محیطی حفظ کرد.
عمل جویدن به صورت طبیعی، به هماهنگی در عضلات فک، و زبان نیاز دارد. این مهارتی نیست که کودک شما با آن به دنیا آمده باشد.
پس کودک دلبدتان، باید از طریق تمرین کردن در جویدن انواع غذاها باید به مرور به این مهارت دست یابد.
یک پستانک تغذیه، روش جویدن کودک را با یک خیال راحت از نپریدن غذا به گلوی او، آماده می‌کند.
یکی از دلایل اصلی ترس شما به عنوان مادر در میوه دادن به کودک این است که او هنوز هماهنگی حرکات دهان را ندارد و امکان خفگی وجود دارد.
هنگامی که کودک هنوز کنترل غذا در دهان را ندارد ، پس امکان دارد که غذا را نجویده ببلعد و این خودش می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند.
پستانک تغذیه، به کودک اجازه می دهد تا غذاهای جامد را در دهان، تجربه کند و مهارت های لازم برای ایجاد حرکات دهانی را تمرین کند.
همچنین درد و خارش لثه ها در زمان رویش دندان های کودک برایش بسیار اذیت کننده است و باعث بی قراری و غر زدن او می شود. جویدن و استفاده از روش های خنک کردن لثه ها ، می تواند به آرامش کودک کمک بزرگی کند.
پستانک تغذیه، برای رفع ناراحتی های لثه در زمان رویش دندان‌های کودک دلبندتان کاملاً مناسب است.
برای کودکی که شروع به خوردن غذاهای کمکی کرده است و از درد و خارش لثه‌ها بی قراری می‌کند ، میوه یخ زده می‌تواند یک پیشنهاد مناسب برای کاهش ناراحتی کودک است.
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.